ler ler
Fra : oz

Dato : 22-05-07 06:45

hvad forskeld er der på blomster-ler og blåler?

skal kun bruge det som master når jeg modeller en figur
som bagefter lave et aftryk i gips.

ved i hvor man kan købe billig silikonegummi i Københavnsområdet?

hilen Jørgen

oz3jbp@hotmail.comx
fjern x

Fra : BA

Dato : 22-05-07 20:24

I "gamle dage" skulle man selv ælte ler i timevis for at det smidigt og for
at få alle lufthuller ud. Nu får man det gennemæltet fra fabrikken.
Blomsterleret er nok ikke så gennemæltet og muligvis er der flere urenheder
og større partikler i. I bund og grund er det det samme. Men kan man få
dekorationsler nu, når det ikke er jul?
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : oz

Dato : 23-05-07 06:52

tak for svaret

Jørgen B