Fede mænd med små pikke
Fra : Mona Frederiksen

Dato : 24-05-07 00:54

Jeg har efterhånden fået god erfaring med at kunne se på en mand jeg ikke
kender, og så vurdere hans penisstørrelse. Det slår næsten aldrig fejl.

Dem med små grimme mikropikke er altid en af følgende geneskaber:

1. Er fede om maven og under hagen samt er fladrøvet.

2. Går tilmed i store knæshorts om sommeren, og har har blege ben og
røvballer, fordi de aldrig får sol der.

3. Taler nedladende om kvinder og praler med de erobringer de aldrig har
gjort.

4. Taler altid om sex, selvom de aldrig får noget.

5. Er agressive og uligevægtige med psykopatiske træk.

6. Har tydelig mangel på testosteron og har kvindelige fedtdepoter.

Hvad siger I andre piger ? Hvordan frasorterer I fyre med mikropikke samt
de impotente ?

Hilsen Mona Frederiksen

Fra : news.telia.dk

Dato : 24-05-07 08:57

> Hvad siger I andre piger ? Hvordan frasorterer I fyre med mikropikke

Hvem siger alle piger er til kæmpe neger pikke.

Fra : news.telia.dk

Dato : 24-05-07 08:59

"Mona Frederiksen" <nospam@Mona Frederiksen> skrev i en meddelelse

> Hilsen Mona Frederiksen

og forrresten tror jeg mere dit inlæg hører under dk.snak.seksualitet

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 24-05-07 17:54

> Hvad siger I andre piger ? Hvordan frasorterer I fyre med mikropikke samt
> de impotente ?

Knibeøvelser, da ingen mænd bryder sig om balsale. Måske skulle du få lægen
til at vise dig hvordan man laver dem korrekt? Så bliver det nemmere for dig
at finde en, der kan fylde dig ud.

Mvh Maria

Fra : N/A

Dato : 25-05-07 08:58

Fra : news.telia.dk

Dato : 25-05-07 08:58

Maria du kommer vidst ind på noget af det rigtige der, men tænker på om Mona
måske er af den type der bare spreder sine ben og ligger sig som en slatten
sæk kartofler uden selv at yde noget tilgengæld, så er det sku klart at hun
oplever mange importente mænd for hvem tænder på en sådan kvinde.

Men igen tror ikke det høre til denne gruppe

Hilsen

Johnny

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-05-07 21:03

> Men igen tror ikke det høre til denne gruppe

Næ, men det kan jo være at høn også skal slankes?

Mvh Maria

Fra : Mejer

Dato : 31-05-07 10:15

ja vi andre har et liv der skal leves...

Fra : Kirsten

Dato : 01-06-07 16:59

jeg siger nu at det ikke er størrelsen det kommer an på, men om den passer.

Fra : Mejer

Dato : 02-06-07 11:00

> jeg siger nu at det ikke er størrelsen det kommer an på, men om den
> passer.

vi kan da prøve?

Fra : Kirsten

Dato : 03-06-07 11:48

ha ha he he hi hi

Fra : Henrik, Silkeborg

Dato : 09-07-07 17:36

"Mona Frederiksen" <nospam@Mona Frederiksen> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> 6. Har tydelig mangel på testosteron og har kvindelige fedtdepoter.
>

> Hvad siger I andre piger ? Hvordan frasorterer I fyre med mikropikke samt

Hej Mona, du er inde på noget af det rigtige og siger det endda som det er

MEN det er ikke nødvendigtvis populært....

Tilbage til emnet:
Jeg har gennem mit liv skiftet fysisk størrelse, og min erfaring med
størrelse på en mands krop og størrelsen på en mands pik er
temmeligt proportionale. Dette er ikke ment som en absolut, for de findes
ikke, men snarere en klar og tydelig tendens....

Det samme gælder for de kvinder jeg er "stødt ind i" gennem mit liv....

Jo større kvinde, jo mere "balsal" er det over hendes kusse, desuden er
brysterne også mere bløde, en enkelt så blød at man
nærmest var i tvivl og man rørte dem eller ej....

Der er noget om det, men tænk lige over hvordan du fremlægger det hvis du
vil ha seriøs respons og ikke opkastninger....

P.S. Husk at vælg den rigtige gruppe, det er nu det bedste

Mvh Henrik