www.akvarieudstyr.dk
Fra : news.telia.dk

Dato : 21-05-07 22:32

Hej

er der nogen der har handlet på denne side www.akvarieudstyr.dk er lidt
nervøs mangler emærket

hilsen

Johnny

Fra : Karsten Feddersen

Dato : 22-05-07 05:45

Hej

news.telia.dk skrev:
> er der nogen der har handlet på denne side www.akvarieudstyr.dk er lidt
> nervøs mangler emærket

Så længe du betaler med kreditkort kan du altid få dine penge tilbage,
hvis der går noget galt, så du behøver ikke hænge dig så meget i e-mærket.

Derudover har jeg handlet lidt der. Blandt andet levende foder. Det blev
pakket med et køleelement, så det var nedkølet da det ankom. Det var
mere end jeg havde forventet. Desuden ringede de for at høre, om jeg
ville vente eller have en anden vare, fordi det de havde på lager, da
jeg bestilte var for ringe til at blive solgt. Så herfra kan de kun
anbefales.

--
Med venlig hilsen Karsten Feddersen - http://www.feddersen.dk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-05-07 13:26

news.telia.dk skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> er der nogen der har handlet på denne side
> www.akvarieudstyr.dk er lidt nervøs mangler emærket

En enkelt gang - og der var ingen problemer.......

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : sjp

Dato : 22-05-07 19:16

"news.telia.dk" <nono@nonono.dkwei> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> er der nogen der har handlet på denne side www.akvarieudstyr.dk er lidt
> nervøs mangler emærket
>

> hilsen
>
> Johnny
Jeg har handlet der en del gange og har kun gode erfaringer.
Har på et tidspunkt måtte vente lidt vel længe på nogle planter jeg havde
bestilt, men de var lidt specielle og ikke lagervare, så fred være med det.

mvh. Stig

Fra : news.telia.dk

Dato : 23-05-07 07:31

"sjp" <sjp@emailvirkerikke.dk> skrev i en meddelelse

takker for inputne så kan jeg roligt handle der, skal bruge en automatisk
foder halløjsa når jeg skal på ferie er lidt nervøs for over dosering mens
jeg er væk

hilsen

Johnny

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 23-05-07 20:53

news.telia.dk skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> takker for inputne så kan jeg roligt handle der, skal bruge en
> automatisk foder halløjsa når jeg skal på ferie er lidt nervøs
> for over dosering mens jeg er væk

Sunde og raske fisk i normal foderstand kan sagtens klare sig 2-3
uger uden foder.

Men Akvarieudstyr.dk bliver da glade for at sælge en automat

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard