Støt Gudenåen - Skriv venligst under her!
Fra : fishline

Dato : 21-05-07 19:18

Dav allesammen,
http://slipgudenaaenfri.dk/index.htm?id=8
Gå venligst ind på ovenstående link, skriv under og støt Gudenåen - Danmarks
eneste elv/flod. Vidresend venligst dette indlæg til alle på jeres
kontaktliste!!
På forhånd mange, mange tak!
Mvh.
Fishline

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 22-05-07 10:43

fishline skrev:

> http://slipgudenaaenfri.dk/index.htm?id=8
> Gå venligst ind på ovenstående link, skriv under og støt
> Gudenåen - Danmarks eneste elv/flod. Vidresend venligst
> dette indlæg til alle på jeres kontaktliste!!

Jeg vil hellere skrive under på en liste med modsat fortegn.
For en måned siden var der en lignende opfprdring i flere
grupper. Jeg vil gerne støtte bevarelsen af Tange Sø, som
den er i dag - dog gerne med etablering af de nødvendige
"fisketrapper".

Vandkraft er en del af vores kultur. Se bare på Hellebæk,
Esrum Mølle, Frederiksværk, Hørsholm, Mølleåen (Brede,
Lundtofte, m.m.), Holstebro, Christiansdal Elværk, Holstebro
og mange, mange flere.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

- tilhænger af natur *og* vedvarende energi

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-05-07 13:17

fishline skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Dav allesammen,
> Gå venligst ind på ovenstående link, skriv under

Nope - jeg skriver af princip kun under en underskriftsindsamling
på internettet - det er en underskriftsindsamling mod
underskriftsindsamlinger, der alligevel ikke har den fjerneste
virkning....

Dit indlæg hører i øvrigt til i dk.opslag grupperne.

Du kan læse om grupperne på www.usenet.dk

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan