Søger et godt program til at Gemme source ~
Fra : Tim Gjerlufsen

Dato : 24-05-07 23:13

Hej Allesammen,

har kigget lidt på "Source Code Library", men kræver en licens. findes der
et tilsvarende produkt i freeware udgave eller hvad benytter i selv.

Evt. link. til en cracked version er også ok.

Mvh. Tim

Fra : Flemming Frandsen

Dato : 25-05-07 15:35

Tim Gjerlufsen wrote:
> har kigget lidt på "Source Code Library", men kræver en licens. findes der
> et tilsvarende produkt i freeware udgave eller hvad benytter i selv.

Hvad med et fil system?

De fleste operativsystemer har den feature nu om stunder.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 25-05-07 15:40

"Tim Gjerlufsen" <gjerlufsen@hotmail.com> writes:

> har kigget lidt på "Source Code Library", men kræver en licens. findes der
> et tilsvarende produkt i freeware udgave eller hvad benytter i selv.

Lyder som CPAN.

Spørg du Google om det.
--
Thorbjørn Ravn Andersen

Fra : Tim Gjerlufsen

Dato : 31-05-07 19:39

CPAN - hmm

nu ikke lige det jeg havde i tankerne.

Syntes det ville være praktisk med et program til at holde styr sine mange
kode stumper, uanset hvilket kodesprog de er skrevet i.

Andre bud???

Fra : Michael Zedeler

Dato : 31-05-07 22:20

Tim Gjerlufsen wrote:
> [...]
>
> Syntes det ville være praktisk med et program til at holde styr sine mange
> kode stumper, uanset hvilket kodesprog de er skrevet i.

Skal det være skrevet i perl?

Mvh. Michael.

Fra : Tim Gjerlufsen

Dato : 04-06-07 10:52

Nej programmet som sådan behøver ikke at være skrevet i perl. irelevant.

Det vigtigste her er en program så jeg kan holde styr på mine mange
kodestumper.

Mvh. Tim

Fra : Flemming Frandsen

Dato : 04-06-07 16:34

Tim Gjerlufsen wrote:
> Det vigtigste her er en program så jeg kan holde styr på mine mange
> kodestumper.

Har du overvejet Subversion?

Fra : Michael Zedeler

Dato : 04-06-07 18:56

Tim Gjerlufsen wrote:
> Nej programmet som sådan behøver ikke at være skrevet i perl. irelevant.
>
> Det vigtigste her er en program så jeg kan holde styr på mine mange
> kodestumper.

Hvorfor spørger du så i perl-gruppen?

Mvh. Michael.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 31-05-07 22:51

"Tim Gjerlufsen" <Tim@gjerlufsen.dk> writes:

> Syntes det ville være praktisk med et program til at holde styr sine mange
> kode stumper, uanset hvilket kodesprog de er skrevet i.
>
> Andre bud???

Google Desktop?
--
Thorbjørn Ravn Andersen