Hvad er Sonic Update Manager?
Fra : Lars Poulsen

Dato : 24-05-07 09:53

Hej,

Jeg bruger Zonealarm ver. 7.0.337.000.
Der kommer jævnligt en meddelelse om at noget der hedder Sonic Update
Manager, forsøger at få adgang til internettet. Indtil nu har jeg nægtet den
adgang, fordi jeg ikke ved hvad det er for noget.

Er der mon nogle kloge hoveder her, der kan fortælle mig hvad Sonic Update
Manager er for noget, og hvad det er til?

Mvh

Lars

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-05-07 09:54

"Lars Poulsen" <lars@rutebil.dk> crashed Echelon writing

> [...]
> Manager, forsøger at få adgang til internettet. Indtil nu har jeg
> nægtet den adgang, fordi jeg ikke ved hvad det er for noget.

En hurtig søgning med Google viser at det er en del af Roxio

http://www.roxio.com/

--
Bjarke Andersen

Fra : Ralle

Dato : 24-05-07 11:43

Bjarke Andersen skrev:
> "Lars Poulsen" <lars@rutebil.dk> crashed Echelon writing

> En hurtig søgning med Google viser at det er en del af Roxio
>
> http://www.roxio.com/

Måske Sonic Record Now= et brænderprogram. Det har jeg på min comp. Du
kan roligt sige ja til at programmet må gå på internettet, det vil
sikkert søge efter opdateringer.

Ralle

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-05-07 12:21

Ralle skrev:

>Måske Sonic Record Now= et brænderprogram. Det har jeg på min comp. Du kan
>roligt sige ja til at programmet må gå på internettet, det vil sikkert
>søge efter opdateringer.

Det var nu bedre at finde det sted i programmet der gør at det søger efter
opdateringer, og derefter slå det fra.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 26-05-07 13:07

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev:

>Det var nu bedre at finde det sted i programmet der gør at det søger efter
>opdateringer, og derefter slå det fra.

Og hvis ikke det kan findes i programmet, kører det sandsynligvis som en
tjeneste.

Mvh.

Karsten