"stand-alone" trailer
Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 09-05-07 19:58

Findes der ikke nogen trailere der kan lastes uden at bilen er spændt foran
? Umiddelbart slår det mig at en hestetrailer er ganske tung og stabil ift
en hest (med mindre det er en mega stor hingst).....

Bjarke

Fra : john

Dato : 09-05-07 21:38

"Bjarke M. Christensen" <bjarkeNG@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:464219bf$0$7605$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> [...]
> foran ? Umiddelbart slår det mig at en hestetrailer er ganske tung og
> stabil ift en hest (med mindre det er en mega stor hingst).....

Hej Bjarke

Jeg har enkelte gange læsset og læsset af uden bilen foran og det er gået
OK, men jeg har da set modeller hvor der er to støtteben der kan sættes ned
på baghjørnerne - måske ekstraudstyr til nogle modeller - ved det ikke.

Hilsen John

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 09-05-07 22:05

Ja, jeg har også set dem med "støtteben". Så kan der vel ikke gå noget galt
??

Bjarke

Fra : Vipse

Dato : 10-05-07 15:34

Jeg har en trailer med støtteben. Jeg læsser min hest uden at bilen er
spændt for uden problemer ! Den står helt stabil ! Det er rigtig dejligt at
jeg ikke behøver at hægte den på bilen når jeg "bare" læssetræner med mine
heste. Det er en Variant 2002

Vipse

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 10-05-07 17:49

Super relevant svar. Tak. ER den magen til fx:
http://www.dba.dk/asp/soegning/detail.asp?annonceid=49575301 ??

Bjarke

Fra : Vipse

Dato : 10-05-07 19:54