Sejr !!! Rodeo aflyst !!!
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-05-07 12:43

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=4397716/

Rodeoshows aflyst i Parken
To dages rodeoshow i Parken i København den 29. og 30. juni er aflyst,
oplyser arrangøren Karsten Østergaard.

Han fortæller, at aflysningen har baggrund i den kritik, der har været
rejst omkring arrangementet - også fra danske dyrlæger.
- Det er desværre ikke lykkedes os at trænge igennem hos en række
medier og dyreværnsorganisationer med budskabet om, at rodeoet hverken
er tyrefægtning eller grisetransport, siger Karsten Østergaard.

Han tilføjer, at arrangementet var ment som et stykke unikt,
amerikansk kultur, som man aldrig tidligere har set i Skandinavien.

/ritzau/

--
Christian.....MSN: spørg...
http://www.yee-haw.dk

Fra : Ukendt

Dato : 09-05-07 12:46

[...]

Jubiii!!!

Det skal fejres med en cola tror jeg.

-Camilla

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 09-05-07 13:16

On 9 Maj, 13:45, "M&M" <milla snabela jyde punktum dk> wrote:

> Det skal fejres med en cola tror jeg.

Måske endda en kold øl

Fra : Søren

Dato : 09-05-07 14:54

On 9 Maj, 13:45, "M&M" <milla snabela jyde punktum dk> wrote:
> [...]

Jeg tror der bliver mere end cola og øl...

Se:
http://www.heste-nettet.dk/forum/1/1402901/1402901/

Jeg tillader mig at referere

» Den 2 Juni, skulle vi have demonstreret.
Vi inviterer til Anti Rodeo Jubel fest på Cal B Western Center i stedet.
Jeg organiserer mexikansk buffet og westernopvisning og der bliver mulighed
for camping.
Pris for mad bliver offentliggjort i morgen og i vil kunne tilmelde Jer pr
mail.
Jeg kan slet ikke tænke klart lige nu og mangler ord og en kæmpe
illustration med fyrværkeri.

TUSIND, TUSIND TAK ALLE FOR JERES UTRÆTTELIGE MEDVIRKEN, I HAR VÆRET
FANTASTISKE OG TAK FOR BLOMSTERNE SOM JEG SLET IKKE HAR FÅET BILLEDET AF,
IND PÅ PC`EN ENDNU.

De mangeste hilsner Conny «

Også de 'mangeste' hilsner fra
Søren N

Fra : Ole Braad-Sørensen

Dato : 09-05-07 15:50

"Christian B. Andresen" <trav@tiscali.dk> wrote:

>Måske endda en kold øl

"Rigtige" rodeoryttere drikker Whisk*s

Med venlig hilsen
Ole Braad-Sørensen
www.foldrenser.dk
www.betesrenser.se

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 10-05-07 07:42

On 9 Maj, 16:50, Ole Braad-Sørensen <nos...@soholm.com> wrote:

> "Rigtige" rodeoryttere drikker Whisk*s

Og napper en 7 retters menu: en stor steak og en six-pack