Læskur der kan flyttes
Fra : Lynge-Nielsen

Dato : 07-05-07 00:13

Hej NG.

Min svigerfar har fortal mig han har set et lærskur til heste/køer som ca.
er 3x3 meter og er lavet i noget let material som så kan flyttes.
Det er vistnok også en slags samlesystem.

Har I her i NG'en kendskab til sådanne læskure/hestestalde eller hvad sådan
noget kan hedde?

Det skal bruges til 2 heste som han få hver sommer på sin græsmark.

Vh

Fra : Trolden

Dato : 07-05-07 07:57

On Mon, 7 May 2007 01:12:55 +0200, "Lynge-Nielsen"
<lynge.nielsen@hot_REMOVETHIS_mail.com> wrote:

<snip>

>Har I her i NG'en kendskab til sådanne læskure/hestestalde eller hvad sådan
>noget kan hedde?

Rundbuehaller? De kan i hvert fald flyttes.
--
Knus,

Trolden

Fra : Lynge-Nielsen

Dato : 07-05-07 12:54

Ja. Den havde jeg også fundet.
Men tak alligevel

Fra : Trolden

Dato : 07-05-07 13:33

On Mon, 7 May 2007 13:54:08 +0200, "Lynge-Nielsen"
<lynge.nielsen@hot_REMOVETHIS_mail.com> wrote:

>Ja. Den havde jeg også fundet.
>Men tak alligevel

Hvem, hvad hvor?

Rundbuehallerne er - som jeg kan se, du skriver i et andet indlæg -
lavet af metal (undtagen de planker, man skruer pladerne fast i).

Her er et link til et sted, hvor de sælger dem:
http://www.travdiscount.dk/images/Rundbuehal.htm

--
Knus,

Trolden

Fra : Vipse

Dato : 07-05-07 08:08

Prøv at kigge her !
http://www.hestetrailer.net/201-staldinventar__laeskure.htm
De sælger flytbare læskure.

MVH Vipse

"Lynge-Nielsen" <lynge.nielsen@hot_REMOVETHIS_mail.com> skrev i en
meddelelse news:f15e7$463e60e4$5293ed50$14995@news.arrownet.dk...

Fra : Lynge-Nielsen

Dato : 07-05-07 12:55

Hejsa. Tak for svaret.
Men det skulle vistnok være bygget af noget letmetal eller lign., ikke træ.
Vh

Fra : Anet

Dato : 21-05-07 23:11

(klip det hele væk)

Du skal en tur på dyrskuet i Roskilde for der har jeg set dem før. Og det er
snart at der er dyrskue.

--
Hilsen
Annette>