Vægt af akvarier
Fra : Fedtmule

Dato : 17-05-07 11:47

Nok et underligt spørgsmål men er der der nogen der har en ide om hvad
vægten på henholdsvis et 250 L og et 128 L akvarie som er "fuldt udstyret"
er?

Spørge fordi jeg overvejer at gå op i størrelse men tvivler på om gulvet kan
holdet.

Lars

Fra : Peter

Dato : 17-05-07 15:29

"Fedtmule" <Nomail@nomail.moon> skrev i en meddelelse
> [...]
> er?
>
> Spørge fordi jeg overvejer at gå op i størrelse men tvivler på om gulvet

Jeg har engang hørt en tommelfinger regel der siger " gang antal liter med
1,3 "

Hilsen
Peter