.fla til .swf?
Fra : Esben Hjort Vesterga~

Dato : 19-05-07 22:40

Hej

Jeg er forholdsvis ny om Flash-emnet, og beder derfor om hjælp.
Jeg har netop lavet et Flash-dokument i Macromedia Flash MX,
og har gemt dokumentet (som en .fla-fil), men hvordan bliver
..fla-filen til en .swf-fil?

Hilsen Esben

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Gert Vous

Dato : 19-05-07 23:54

Esben Hjort Vestergaard wrote in dk.edb.internet.webdesign.flash:
> [...]
> Jeg har netop lavet et Flash-dokument i Macromedia Flash MX,
> og har gemt dokumentet (som en .fla-fil), men hvordan bliver

File/export movie
Gert Vous

Fra : Radioamatør

Dato : 19-05-07 23:56

"Esben Hjort Vestergaard" <esben@medievest.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har netop lavet et Flash-dokument i Macromedia Flash MX,
> og har gemt dokumentet (som en .fla-fil), men hvordan bliver

Det gør du i Flash MX i menuen File herefter Publish eller Shift+F12
selvfølgelig efter du har gemt fla-filen