Formular
Fra : Ewan Pedersen

Dato : 19-05-07 21:40

Hej NG

Er der mulighed for at der er nogen der kunne hjælpe mig med en formular til
vores kommende klub jeg kan simpel hen ikke dreje hvad jeg har gjort galt
når den kommer med denne fejl
The form attempting to use FormMail resides at
http://www.fendtklub.dk/indmelding.htm, which is not allowed to access this
program.

If you are attempting to configure FormMail to run with this form, you need
to add the following to @referers, explained in detail in the README file.

Add 'www.fendtklub.dk' to your @referers array.

FormMail © 2001 London Perl Mongers

jeg håber der er nogen der kan hjælpe, jeg har prøvet i flere måneder, uden
held.

Jeg kan sende filen så er det måske lettere at finde fejlen.

Hilsen

Ewan

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-05-07 22:48

"Ewan Pedersen" <dsl360655@vip.cybercity.dk> skrev :

>Er der mulighed for at der er nogen der kunne hjælpe mig med en formular til
>vores kommende klub jeg kan simpel hen ikke dreje hvad jeg har gjort galt
>når den kommer med denne fejl

Tror der er større chance for hjælp i

Det er jo ikke noget frontpagegenereret kode, du har problemer
med, men et cgi-script.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)