Fastnet-telefon eller ej?
Fra : Kert Rats

Dato : 12-05-07 15:26

Jeg ved ikke, om denne gruppe er den rigtige at spørge i, men nu prøver jeg.

Jeg bruger i mindre og mindre grad min fastnet-telefon og bruger i stedet
min mobiltelefon. Derfor har jeg overvejet at afbestille mit abonnement på
fastnet-telefon (hos TDC).

Imidlertid har jeg Internet-forbindelse knyttet til min fastnet-telefon (via
abonnement hos TELE2). Så jeg er lidt uklar på, om jeg kan afbestille min
fastnet-telefon og stadig kunne være abonnent hos TELE2 - eller for den sags
skyld hos en anden Internet-udbyder?

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 12-05-07 16:35

> [...]
> fastnet-telefon og stadig kunne være abonnent hos TELE2 - eller for den sags

Kommer an på hvor i landet du bor, spørg Tele2 (og hvis du ikke kan hos
dem, så spørg evt. andre udbydere)

--
Michael

Fra : Jens

Dato : 12-05-07 21:12

"Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Kommer an på hvor i landet du bor, spørg Tele2 (og hvis du ikke kan hos
> dem, så spørg evt. andre udbydere)

Men lad være med at afbestille din fastnet inden du har fundet det rigtige
udbyder og fået det installeret.

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 13-05-07 20:43

Jens wrote:
> "Michael Kjærsgård" <mk@vindenand.dk> skrev i en meddelelse

> Men lad være med at afbestille din fastnet inden du har fundet det
> rigtige udbyder og fået det installeret.

helt enig!!! og hos Stofa og Cybercity skal du ikke betale for en
bærelinje...
men opsig dit nuværende abonnement, opret hos Cybercity, vent, modtag
udstyret og sørg for at din internetforbindelse er oprettet korrekt, opsig
derefter dit fastnet abonnement hos TDC... dette er naturligvis kun et
forslag...

Rasmus

Fra : Michael Kjærsgård

Dato : 13-05-07 21:47

> [...]
> udstyret og sørg for at din internetforbindelse er oprettet korrekt, opsig
> derefter dit fastnet abonnement hos TDC... dette er naturligvis kun et

Og kommer som jeg skrev på hvor i landet han bor / om CC har udstyr på
centralen, og det kan lige så vel være Tele2 har det, hvorfor det i så
fald ikke vil være nogen grund til at skifte til CC

--
Michael

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 13-05-07 21:52

Michael Kjærsgård wrote:

> Og kommer som jeg skrev på hvor i landet han bor / om CC har udstyr på
> centralen, og det kan lige så vel være Tele2 har det, hvorfor det i så
> fald ikke vil være nogen grund til at skifte til CC

jo for tele2 vil have penge for en bærelinje...
og CC har vist udstyr på de fleste centraler efterhånden...

Rasmus

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 12-05-07 23:42

Kert Rats skrev:

> Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Som udgangspunkt kan du nøjes med en "bærelinie" fra TDC - mener den koster
100 kr. / md.

De reklamerer dog ikke med den, da de siger de ikke tjener på den
Hans

Fra : skibber

Dato : 13-05-07 12:33

On 13-05-2007 00:42:02, "Hans Paulin \(6310\)" wrote:

> Som udgangspunkt kan du nøjes med en "bærelinie" fra TDC - mener den
> koster 100 kr. / md.
>
> De reklamerer dog ikke med den, da de siger de ikke tjener på den

Den sidste pris jeg har hørt er 40 kr/md for en bærelinje
hvis du har et tlf abb hos dem.

Hvis du ikke har det bliver du tvunget til en alm tlf oprettelse
for derefter at konvertere til bærelinje.

Tdc er dygtige.

/skibber

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 13-05-07 16:57

skibber skrev:

> Den sidste pris jeg har hørt er 40 kr/md for en bærelinje
> hvis du har et tlf abb hos dem.

Vil ikke lægge hovedet på blokken ang. prisen - det var ud fra hukommelsen,
da jeg ikke kunne finde noget om den hos TDC

> Tdc er dygtige.

De skal jo tjene renteudgifterne hjem!
Hans

Fra : Madsen58

Dato : 16-05-07 15:16

Hans Paulin (6310) wrote:

> Vil ikke lægge hovedet på blokken ang. prisen - det var ud fra
> hukommelsen, da jeg ikke kunne finde noget om den hos TDC

Sår lige her:
http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5323
--
Hilsen Madsen

Fra : Madsen58

Dato : 16-05-07 15:19

Madsen58 wrote:

> Sår lige her:
> http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5323
Eller her:
http://erhverv.tdc.dk/publish.php?id=3886&dogtag=f5_e_int_bp_ads
--
Hilsen Madsen

Fra : Kert Rats

Dato : 16-05-07 22:32

"Madsen58" <madsen58@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Sår lige her:
> http://kundeservice.tdc.dk/privat/internet/faq.php?id=5323
> --

Jeg kikker på sagerne.
Tak for din hjælp - også til alle jer andre, der har svaret på mit
spørgsmål.

Venligst

Kert Rats