Indstillinger på Connexion ID-Phone 2
Fra : Ole Axelsen

Dato : 11-05-07 18:29

Jeg har en gammel Connexion ID-Phone 2, som jeg ikke engang hukser, hvor
kommer fra, muligvis et loppemarked.
Jeg ville gerne have indstillet dato og tid i den, men synes ikke rigtigt
jeg kan finde nogen steder at gøre det. Jeg har ledt efter en manual til
den, men det er heller ikke lykkedes. Er der nogen der kan sige noget om,
hvordan jeg gør?

--
Ole Axelsen. (5771)
Der er fejl i min mailadresse.

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 27-05-07 09:20

On Fri, 11 May 2007 19:29:04 +0200, "Ole Axelsen"
<oleaxelsen@stenstrupmail.dk-k> wrote:

> [...]
>den, men det er heller ikke lykkedes. Er der nogen der kan sige noget om,

Hej Ole Axelsen.

Jeg har manual liggende til Connexion ID-Phone2, hvis du stadig er
interesseret? Kan sendes til dig pr. e-mail.

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen
Lyd- og talekvalitet
www.cordless.ninja.dk

Fra : Ole Axelsen

Dato : 27-05-07 10:23

Testresultater af trådløse telefoner wrote:

> Hej Ole Axelsen.
>
> Jeg har manual liggende til Connexion ID-Phone2, hvis du stadig er
> interesseret? Kan sendes til dig pr. e-mail.

Jo tak, det vil jeg være meget glad for. Husk lige at rette lidt i min
mailadresse.

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 27-05-07 18:17

On Sun, 27 May 2007 11:22:58 +0200, "Ole Axelsen"

Hej Ole.

Er manualen dukket op?

Mvh.
Bent Andersen
TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEOFNER
www.cordless.ninja.dk

Fra : Ole Axelsen

Dato : 28-05-07 19:48

Testresultater af trådløse telefoner wrote:

> Hej Ole.
>
> Er manualen dukket op?

Jo tak den er kommet. Undskyld jeg ikke fik svaret på din mail.

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 29-05-07 09:14

On Mon, 28 May 2007 20:47:52 +0200, "Ole Axelsen"
<oleaxelsen@stenstrupmail.dk-k> wrote:

>Jo tak den er kommet. Undskyld jeg ikke fik svaret på din mail.

Hej Ole.

Godt, den dukkede op

Held og lykke med det.

Med venlig hilsen