Hemmeligt nummer
Fra : Kert Rats

Dato : 08-05-07 23:25

Når jeg modtager en indringning, hvor nummeret er hemmeligt, står der i min
nummerviser: "Secret".
Findes der en metode til at afsløre det hemmelige nummer og få det vist i
min nummerviser?

Glæder mig meget til at høre fra jer.

Venligst

Kert Rats

Fra : Sørensen

Dato : 09-05-07 05:23

"Kert > skrev

Fra : joke

Dato : 09-05-07 07:53

"Sørensen" <nogen@microsoft.com> skrev i meddelelsen

> "Kert > skrev

han håber på det så man kunne vel svare på en pænere måde så det vil jeg
gøre.

Det du efterlyser svare til at jeg sender dig et brev med Post Danmark uden
afsender, og uden noget der indikere hvem jeg er, hvordan vil du finde min
adresse i det tilfælde det er jo praktisk talt umuligt.

På samme måde du får et opkald hvor "afsender" har valgt hans nummer ikke
skal medsendes derfor kan du naturligvis ikke få din nummerviser til at
fortælle dig det for den kan ikke gætte. Her er det dog muligt hvis det der
sker er MEGET groft at få politiet tid at finde frem til ejeren af numret,
men ikke blot af nysgerrighed.

hilsen

Johnny

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 09-05-07 08:34

"joke" <jkp6670haderspamsaafjernaltfoerefter0ogtilsnabela@hotmail.nocom>
skrev i en meddelelse news:46416fdf$0$4151$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Det du efterlyser svare til at jeg sender dig et brev med Post Danmark
> uden afsender, og uden noget der indikere hvem jeg er, hvordan vil du
> finde min adresse i det tilfælde det er jo praktisk talt umuligt.

Analogien er faktisk at postbudet står uden for din dør og streger
afsender-adressen ud..
112 har en særlig funktionalitet så alle numre medsendes fra sidste central.
Det er dog ikke noget andre kan få, selvklart.

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.martinshjemmeside.dk/

Fra : Chano Andersen

Dato : 09-05-07 07:28

Kert Rats wrote:
> Findes der en metode til at afsløre det hemmelige nummer og få det vist i
> min nummerviser?

Vis nummer funktionen afhænger af at centralen sender nummeret med. Hvis
man vælger at holde sit nummer hemmeligt, så sendes det slet ikke med
fra centralen, og du kan derfor ikke se det.

De eneste der har mulighed for at finde nummeret, er dit teleselskab,
som næppe udlevere den oplysning.

- Chano Andersen.

Fra : Pongo

Dato : 08-06-07 17:53

Kert Rats wrote:
> Når jeg modtager en indringning, hvor nummeret er hemmeligt, står der
> i min nummerviser: "Secret".
> Findes der en metode til at afsløre det hemmelige nummer og få det
> vist i min nummerviser?

Du kan bede politiet skaffe en dommerkendelse.
Herefter vil din teleoperatør kunne finde det til politiet, og politiet
vil muligvis så fortælle det til dig.
/Klaus