A & B Mennesker ?
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 05-05-07 00:40

Findes der nogen forklaring på hvorfor nogen er det ene og andre er det
andet ...?

jeg forsøger mig fra tid til anden som A menneske - men det bliver sådan en
mærkelig dag hvor jeg reelt ikke for udrettet noget andet ind at gå rundt i
cirkler omkring mig selv imens jeg venter på mørket og natten.

De lyse timer gør mig både restløs iretabel og deprimeret
det er som jeg aldrig for fred af et _ eller _ andet ?
og når dagen er gået virker den spildt.

Men jeg var så ved lægen med problemet for mange år siden og hun sagde der
findes slet og ret A & B mennesker.
men som sagt kunne jeg godt tænke mig at vide hvorfor nogen er det ene og
andre er det andet ..

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185