synderen er fundet : medicin
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-07 03:48

jeg har da nu endeligt fundet grunden til min overvægt men sagen er jeg
dagligt for en del medicin og det gør simpelthend jeg / man tager ¨på jeg
ved ikke om der er noget man kan gøre ved det ?

reelt spiser jeg meget lidt ....

Mv.
BMM

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : ck

Dato : 09-05-07 21:19

> jeg har da nu endeligt fundet grunden til min overvægt men sagen er jeg
> dagligt for en del medicin og det gør simpelthend jeg / man tager ¨på jeg
> ved ikke om der er noget man kan gøre ved det ?

Noget medicin har den bivirkning at man tager på, og hvis du får den og har
den bivirkning, kan du ikke gøre noget ved det. Men du kan gøre noget ved du
ikke tager mere på, men som der er blevet nævnt i en anden tråd, drik et
glas juice og så vand resten af dagen, også masser af grønsager og ikke så
meget frugt, så går det ikke helt galt

CK

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-05-07 06:27

"ck" <sibm@SLETofir.dk> skrev i en meddelelse

> Noget medicin har den bivirkning at man tager på,

ja sådan er det problemet er min læge var ved at få et slag tilfælled da jeg
forslog vi prøvede noget nyt :)

> og hvis du får den og har den bivirkning, kan du ikke gøre noget ved det.
> Men du kan gøre noget ved du ikke tager mere på,

jamen det gør jeg heller ikke jeg ligger stabilet på mellem 110 og 115 kg

> men som der er blevet nævnt i en anden tråd, drik et glas juice og så vand
> resten af dagen, også masser af grønsager og ikke så meget frugt, så går
> det ikke helt galt

jeg har gjort noget så drastisk som jeg har startet et forhold til en
ernærings ekspert - ja det altså ikke derfor men praktisk er det da :)

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 10-05-07 17:51

> jeg har da nu endeligt fundet grunden til min overvægt men sagen er jeg
> dagligt for en del medicin og det gør simpelthend jeg / man tager ¨på jeg
> ved ikke om der er noget man kan gøre ved det ?

Måske, det kommer nok an på så meget. Jeg får en del allergimedicin, og
noget af det kan få vægten til at stige i kg-vis. Jeg har dog fundet ud af
gennem årene at masser af fiber og en koffeintablet kan holde det i ave. Jeg
vil tro at kaffe i fornuftige mængder vil have samme virkning, men da jeg
ikke drikker kaffe, ved jeg det ikke.

Mvh Maria

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 11-05-07 06:29

> [...]
> Jeg vil tro at kaffe i fornuftige mængder vil have samme virkning, men da
> jeg ikke drikker kaffe, ved jeg det ikke.

hvis Kaffe er godt så er jeg home free jeg drikker mellem 2 og 3 L om dagen
alle søde drikke er nu væk og min eneste synd siden jeg kom hjem har været 2
pakker piratos
også en dåse med noget pasta ret ( men den var ikke så stor jeg var sulten
og alting havde lukket )

Fra : LN

Dato : 13-05-07 18:41

On 9 Maj, 04:48, "Bo M Mogensen" <usn...@gmail.com> wrote:
> [...]
> dagligt for en del medicin og det gør simpelthend jeg / man tager ¨på jeg
> ved ikke om der er noget man kan gøre ved det ?

Hvis du reelt spsier meget lidt ville jeg da se om det kunne være det
der var synderen.

Det gælder jo ikke om at spise lidt - men rigtigt

Håber for dig at det ikk er medicinen

LN

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 14-05-07 00:00

"LN" <spoi@sol.dk> skrev i en meddelelse
lidt ville jeg da se om det kunne være det
der var synderen.

>Det gælder jo ikke om at spise lidt - men rigtigt

jamen jeg tror medicinen laver væske depoter i kroppen og dem kommer manikke
uden om

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 14-05-07 22:59

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i en meddelelse

> jamen jeg tror medicinen laver væske depoter i kroppen og dem kommer
> manikke uden om

Men der er dog en grænse for, hvor voldsomt det bliver.

Tjek, hvad din fedtprocent er, Væskeophobning og fedt sidder ikke de samme
steder på kroppen - og væskeophobning er relativt nemt at opdage/konstatere.

Får medicinen dig til at tage andet på en væske, er det stadig fordi du
spiser for meget.