Eksempler på vagtplaner for personlige hjæ~
Fra : ha

Dato : 13-05-07 17:52

Hej, jeg vil høre om nogen her vil dele ud af deres erfaringer
med hensyn til vagtplaner og hvor mange hjælpere der skal
være ansat for at "det løber rundt jvf. nedenstående..

Jeg skal bruge en vagtplan hvor der skal være vågen nattevagt,
og ellers vagt i døgnets 24 timer. Om morgenen skal der være et
overlap på 3 kvarter, mens evt. andre overlap kan gøres på 1
kvarter til ½ time.

Min mail er valid.

På forhånd tak

Henrik

Fra : Lotte

Dato : 16-05-07 00:43

ha skrev:

> [...]
> og ellers vagt i døgnets 24 timer. Om morgenen skal der være et
> overlap på 3 kvarter, mens evt. andre overlap kan gøres på 1

Så'n en plan kan jo strikkes sammen på 117 måder. Vil du have 24 timers
vagter? Vil du gerne have få og fuldtidsansatte hjælpere eller flere
hjælpere på deltid?

Jeg har en rulleplan, der kører over 3 uger. Måske kan du bruge den som
inspiration.

Jeg har 4 fuldtidsansatte (A, B, C og D) og 1-2 studerende. Min plan ser
så'n ud:

Uge1 Uge2 Uge3
Ma A Ma A Ma C
Ti B Ti C Ti B
On A On A On C
To B To C To B
Fr C Fr B Fr A
Lø D Lø D Lø D
Sø D Sø D Sø D

Min kæreste er ansat som hjælper D og de studerende tager ca 1 weekend
hver 6 uge, derudover afløser de fuldtidshjælperne i ferier, hvilket
passer med det de må tjene. Jeg har brugt denne plan i 5-6 år og både
hjælperne og jeg er glade for den.

Lotte

Fra : ha

Dato : 17-05-07 10:29

"Lotte" <post@lotte-m.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har en rulleplan, der kører over 3 uger. Måske kan du
> bruge den som inspiration.

Ja tak for det.

/henrik