Kiropraktor på Sydfyn
Fra : numzie@gmail.com

Dato : 10-05-07 12:16

Jeg søger en kiropraktor på Sydfyn, der bruger kinetisk fremgangsmåde
(slår på forsk. steder på kroppen for at teste nervebane/organer).

Jeg kender en i Århus, men har nu brug for en på Sydfyn.

Håber nogen kan hjælpe.

/Kenneth

Fra : C.H

Dato : 14-05-07 14:17

<numzie@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Hvad hedder denne specielle behandlingsform og er du sikker på, at det kun
er kiropraktorer, der bruger den?

CH

Fra : Mr. Bon

Dato : 15-06-07 14:51

On 14 Maj, 15:16, "C.H" <vax...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> /Kenneth

> Hvad hedder denne specielle behandlingsform og er du sikker på, at det kun

Det er en form for kineseologi, hvor de tester ens organer...

/Kenneth

Fra : C.H

Dato : 16-06-07 11:44

"Mr. Bon" <numzie@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> er kiropraktorer, der bruger den?
>
> CH

Det er en form for kineseologi, hvor de tester ens organer...

Hej Kenneth - mon ikke du vil få større succes med at opsøge en kinesiolog?
Det er sandsynligvis kun få kiropraktorer, der praktiserer kinesiologi.

CH

Fra : Mr. Bon

Dato : 21-06-07 08:11

On 16 Jun., 12:44, "C.H" <vax...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> Det er sandsynligvis kun få kiropraktorer, der praktiserer kinesiologi.

Jeps - men netop sådan en er der i Århus - og det er noget, der
virker :)

Der er desværre meget få af den type i Danmark..

/Kenneth