Bådudlejning Gilleleje
Fra : prien

Dato : 13-05-07 18:40

Blot et tip til andre der gerne vil på havet!
Jeg har lige været afsted idag med en af de nye både der er kommet i
Gilleleje bådudlejning, rigtigt fine både med ekkolod og GPS, fik 35
hornfisk, gav kun ca 700 kr for at leje båden hele dagen. Det er absolut en
tur værd i øjeblikket!

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 14-05-07 22:48

prien wrote:

> [...]
> Gilleleje bådudlejning, rigtigt fine både med ekkolod og GPS, fik 35
> hornfisk, gav kun ca 700 kr for at leje båden hele dagen. Det er absolut en

Hmm... jeg synes det lyder dyrt, 700,- kroner er meget at betale for en
enkelt fisketur.

Hvis du melder dig ind i en af de fiskeklubber som er med i Fiskeringen,
så har du gratis adgang til at bruge alle deres både. De fleste klubbers
årskontigent ligge omkring de 6-700 kroner.

Læs mere om hvor Fiskeringen har både, og hvilke klubber der er med i
Fiskeringen på flg link: http://www.fiskeringen.dk/

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Stubbe21

Dato : 19-05-07 20:39

Hejsa

Som en af ejerne af Gilleleje Bådudlejning vil jeg gerne have lov til at
skrive lidt omkring vores priser.

Vi tager:

650,- for en dag fra solopgang til klokken 17.00
300,- for en aften fra klokken 18.00 til solnedgang
1.800,- for tre dage
3.350,- for seks dage
5.750,- for et 10 turskort hvor man kan booke frit over ét år. Dette er ment
for lystfiskerforeninger og andre der kunne tænke sig det.

Priserne er ekslusive brændstof.

Derudover kan man leje både ekkolod samt GPS til båden for 60,- pr. dag,
100,- for tre dage, 190,- for seks dage og 250,- i forbindelse med et 10
turskort.

Hvorvidt det er dyrt for at leje en sprit ny båd vil jeg lade være op til
den enkelte at afgøre, men man kan læse mere på www.boatrental.dk

--
med venlig hilsen

Søren Lind
Gilleleje Bådudlejning ApS

Fiskerlodden 1
3250 Gilleleje

Telefon: 29 60 00 37

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 19-05-07 21:21

Stubbe21 wrote:

> Som en af ejerne af Gilleleje Bådudlejning vil jeg gerne have lov til at
> skrive lidt omkring vores priser.

Du er off-topic, denne gruppe er ikke beregnet til køb/salg tilbud, slet
dit indlæg, og brug markedsgrupperne til den slags.

FUT: news:dk.admin.netikette

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jens Bruun

Dato : 20-05-07 17:17

"Stubbe21" <stubbe21@jubii.dk> skrev i en meddelelse

> Hvorvidt det er dyrt for at leje en sprit ny båd vil jeg lade være op
> til den enkelte at afgøre

Det er godt nok dyrt. Har I kunder i butikken, er det jo fint. I skal nok
ikke regne med at se mig til de priser.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.