Trollingblink ???
Fra : Hans Mikkelsen

Dato : 04-05-07 23:06

Hej !!

Jeg vil meget gerne høre om jeres erfaringer med Trollingblink til
langsomt sejlende jolle.
Er det nu Stripper -- Apex -- Break Point eller et helt andet der er
det, der er bedst fangende ??? Eller er det måske en Wobler ??
Når vi nu er ved det: Hvad er bedst til trolling enkeltkroge eller
tregrenede kroge ??
Med venlig hilsen
Hans

Fra : Michael

Dato : 05-05-07 14:09

Hej.

Hvis det er til overflade fiskeri uden en kusamo er en wobler nok det bedste
valg,
men skal der fiskes med downrigger eller kusamo er blink som grizzly, apex
eller break point et OK valg.

Persolig har jeg haft gode effaringer med grizzly blink (rød/hvid) til
trolling efter laks omkring Bornholm.

mvh.

Michael

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 05-05-07 19:38

Hans Mikkelsen (slet M5MW2) wrote:
> Hej !!
>
> Jeg vil meget gerne høre om jeres erfaringer med Trollingblink til
> langsomt sejlende jolle.

Kommer lidt an på, om du er efter gedde, næbgedde eller torsk . . . altså,
hvor er du, i hvilken dybde er byttet, og hvad æder uhyret til daglig.

--
¸.·´¯)

Fra : Kent Hald

Dato : 06-05-07 15:24

> [...]
> det, der er bedst fangende ??? Eller er det måske en Wobler ??
> Når vi nu er ved det: Hvad er bedst til trolling enkeltkroge eller

Til havørred og laks er Northern King og Apex rigtig gode.
Nok særlig Northern King.

Mvh,

KH