BestCrypt container fejl
Fra : r-lauritsen

Dato : 13-05-07 14:03

Jeg har et par containers til BestCrypt. Nu vil den ene pludselig ikke
åbnes med den kode jeg har brugt hele tiden. Den kører nogle ting igennem
for at tjekke og så kommer jeg ikke ind i den. I BestCrypt programmet kan
jeg også kun se den 2. container på min harddisk. Er den 1. container så
kaput ? Kan jeg på nogen måde reparere det igen ? Det er godt nok surt at
miste alle de personlige data. Men godt jeg har backup af mine billeder.

Fra : Martin Schultz

Dato : 13-05-07 17:39

r-lauritsen <r-lauritsen@hotmail.com> skrev 2007-05-13:
> [...]
> miste alle de personlige data. Men godt jeg har backup af mine billeder.

Start med at tjekke for diskfejl (Fx chkdsk i windows), du kan være heldig det kan redde
noget.

Martin
--
Besøg http://poltek.blogspot.com hvor jeg skriver om politiske
og tekniske nyheder!

Fra : r-lauritsen

Dato : 13-05-07 20:50

> Start med at tjekke for diskfejl (Fx chkdsk i windows), du kan være heldig
> det kan redde
> noget.

Der er ingen fejl, men jeg kan ikke åbne den container igen. Surt. Hvis det
er risikoen ved BestCrypt, så tror jeg hellere jeg vil have at hvem som
helst kan se de andre ting hvis min pc bliver stjålet. Jeg havde backup af
fotoalbum til min hjemmeside i den container, og jeg var lige ved at
geninst. xp, så jeg havde ikke nået at få det inst. igen. Skod.