VB6 IDE på Vista
Fra : Jens Vestergaard

Dato : 07-05-07 18:29

Hejsa,

Min Vista vil ikke lade mig installere VB6 p.g.a. "Known compatabillity
problems"...

Er der en løsning? Jeg syn's ikke rigtig, Microsoft siger noget
fornuftigt, selv om man forskellige steder kan læse, at de er
"committed" til at få det til at fungere...

Jens Vestergaard
Døgnets jernbanenyheder:
http://www.railsoft.dk/medier.asp

Fra : Kim M Jørgensen

Dato : 14-05-07 14:24

Jeg har ikke haft noget problem med at installere VB 6 på min Vista
Ultimate.
Fik kun en advarsel om at der kunne være problemer med det men fik lov til
at fortsætte installationen. Og er ihverfald ikke faldet over noget endnu
der ikke køre på den.

Har så efterfølgende installeret :Net 2003 og det hele kørte stadig fint.

Har så en VB 6 professional men kan da ikke tro det gør nogen forskel.

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 15-05-07 09:22

"Kim M Jørgensen" <kimremove@teledi.dk> skrev den 14 maj 2007 i

> Jeg har ikke haft noget problem med at installere VB 6 på min Vista
> Ultimate.

Well, jeg har "kun" en Home Premium - måske ligger problemet dér?

Er stadig på jagt efter løsningsideer

Fra : Harald Staff

Dato : 16-05-07 21:01

> Well, jeg har "kun" en Home Premium - måske ligger problemet dér?

Jeg har ikke hatt problemer med VB6 på min Vista Home Premium.
Altså, den varsler et "compatibility issue" eller to, det gjør den med ret
mange programmer, men der er et ignore/continue-valg og så installerer den
helt fint. Kan du utdype "vil ikke lade mig installere" ?

Beste hilsen Harald

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 20-05-07 16:55

"Harald Staff" <innocent@enron.invalid> skrev den 16 maj 2007 i

> [...]
> ret mange programmer, men der er et ignore/continue-valg og så
> installerer den helt fint. Kan du utdype "vil ikke lade mig

Well, efter "compatibility issue", som jeg også beder om at ignore, er
der lidt aktivitet på CD'en og derefter afsluttes, uden at noget
overhovedet er installeret