HP ML350T05 5130 og IBM NetXtreme 1000 T+ ~
Fra : Flemming Frederiksen

Dato : 03-05-07 12:13

Hej gruppe

Har lige fundet ud af at der "kun" er ét brugbart NIC i HPs server, så nu
skal jeg ud og købe et PCI-X Gbit NIC. Jeg fandt et IBM NetXtreme 100 T+ på
nettet, til en god pris, nu er spørgsmålet bare om det er kompatibelt med
serveren? Erfaringer?

Er der evt. nogle der har et andet bud på et godt NIC, til rimelige priser?

Syntes HPs kort er ret peberet, har ikke brug for multi-server-nic, bare et
enkelt.

Takker.

/FAF

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 06-05-07 21:28

On Thu, 03 May 2007 11:12:30 GMT, Flemming Frederiksen
<news@faftech.dk> wrote:

> Er der evt. nogle der har et andet bud på et godt NIC, til rimelige priser?

Jeg har gode erfaringer med Intel PRO/1000.

-A

Fra : Niels C. Grønlund \(~

Dato : 07-05-07 22:23

"Asbjorn Hojmark"

> Jeg har gode erfaringer med Intel PRO/1000.
>
> -A
> --
> Hvis du bruger et anti-spam program, der spammer os andre i hvert
> eneste indlæg, ser jeg ikke dine indlæg. Jeg filtrerer dem bort.

Har jeg ligeledes gode kort...

Niels

Fra : Flemming Frederiksen

Dato : 11-05-07 14:13

Tak for jeres svar.

Har købt et HP NE2 kort til serveren, kunne ikke rigtigt vente. Det kører
fint.

/FAF