Hvor køber man et rejenet/rejelot ?
Fra : Hanne Hansen

Dato : 01-05-07 09:45

Mine unger er helt vilde med at fange rejer, men fanger jo ikke så mange, at
der er til bare en enkelt rejemad i de små runde net man kan købe til børn.

Er der nogen der kan hjælpe mig med HVOR man kan købe et rigtigt
rejenet/rejelot ? Gerne via www.

Mvh

Hanne Hansen

Fra : PJ

Dato : 01-05-07 11:43

hej
det hedder en rejeglib find den på google
mvh
PJ

Fra : Ukendt

Dato : 02-05-07 14:30

hejsa efter en googlesøgning på rejenet kom dette
http://www.eanetshop.sommerhusvagt.dk/produkter/Rejestrygenet.htm

god fornøjelse