Er Freewebs farlig?
Fra : Mr. Mox

Dato : 02-05-07 15:19

Fra "Velkommen" har jeg kopieret denne meddelelse:

Christian Bohr-Halling skrev:
> "Mr. Mox" <svargruppen@nrdc.dk> posting:

> Der findes mange steder, der tilbyder skabeloner. En hurtig søgning
> giver f.eks. http://members.freewebs.com/features.jsp?page=websites

Hej Christian. Jeg har lige tilmeldt mig FREEWEBS og startede den op
igen for at arbejde med den side jeg havde valgt ved hjælp af "Edit"

Så fik jeg en serie advarsler, skrevet på meget dårligt dansk, om at jeg
havde en masse farlige porno-tingester liggende og at jeg skulle
downloade et eller andet program. Jeg ved ikke hvad der yderligere
ville ske, men jeg skyndte mig at slukke ned for siderne fra Freewebs.

Måske er jeg paranoid, men jeg tør ikke gå længere før end jeg har hørt
her i gruppen om det er "normal" procedure eller hvad?

Med venlig hilsen, den skrækslagne Mr. Mox

Ja og så har jeg for resten ikke nogen pornotingester liggende på maskinen!

Fra : Per Hansen

Dato : 02-05-07 19:47

"Mr. Mox" <svargruppen@nrdc.dk> mentioned this

> Fra "Velkommen" har jeg kopieret denne meddelelse:

Er det virkelig nødvendig for dig at stjæle navnet på en
københavnsk tryllekunstner, bare fordi du lige så Super Sælgerne
den anden dag på tv ?

Jeg tror ikke at den rigtige Mr.Mox vil synnes det er særligt
morsomt at en eller anden fidus på nettet bare sådan lige stjæler
hans kunstner navn.

Find dog på et navn selv istedet for at stjæle andres navne.

--
Per Hansen

Fra : Mr. Mox

Dato : 02-05-07 20:40

Per Hansen skrev:
> [...]
> hans kunstner navn.
>
> Find dog på et navn selv istedet for at stjæle andres navne.

Jeg tror jeg må have haft det navn længere end nogen tryllekunstner jeg
aldrig har hørt om. Navnet Mr. Mox stammer fra tegneren Sigfried
"Cosper" Cornelius, hans mor var en kusine af min mor, og han kaldte mig
Mr. Mox i slutningen eller lige efter krigen.

Det rigtige navn er forresten: Mærkelige Mr. Mox, og Cosper tegnede ham
til "Hudibras", et blad som vist er gået ind for længe siden. Han havde
nok sine grunde til at kalde mig det!

mvh Mr. Mox

Fra : Bjarne Chr

Dato : 03-05-07 07:18

"Mr. Mox" <svargruppen@nrdc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det rigtige navn er forresten: Mærkelige Mr. Mox, og Cosper tegnede ham
> til "Hudibras", et blad som vist er gået ind for længe siden. Han havde

Du har jo nok været lidt mærkelig
http://www.tegneseriemuseet.dk/2004/gal%20co2.jpg
Bc

Fra : Mr. Mox

Dato : 03-05-07 16:03

Bjarne Chr skrev:

> Du har jo nok været lidt mærkelig
> http://www.tegneseriemuseet.dk/2004/gal%20co2.jpg

Ja men jeg er vel ikke mærkelig fordi jeg stadig håber på svar på
spørgsmålet om Freeweb er farligt????

Mvh Mr. Mox

Fra : Max

Dato : 07-05-07 07:01

Hej Mr. Mox

> Ja men jeg er vel ikke mærkelig fordi jeg stadig håber på svar på
> spørgsmålet om Freeweb er farligt????

Jeg ville holde mig langt væk, når man møder ordet "Free" på
internettet, ja så bør alle alarmklokker ringe.

--
Mvh Max

Fra : Claus

Dato : 04-05-07 21:47

"Per Hansen" <onoman99****opoetikon@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hans kunstner navn.
>
> Find dog på et navn selv istedet for at stjæle andres navne.

Prøver du at være morsom? Eller fejler du et eller andet?

Fra : Claus

Dato : 04-05-07 21:57

> Måske er jeg paranoid, men jeg tør ikke gå længere før end jeg har hørt
> her i gruppen om det er "normal" procedure eller hvad?
>
> Med venlig hilsen, den skrækslagne Mr. Mox

Næh, jeg villle også holde mig væk fra sider, hvor der dukker falske
advarsler op for alt muligt.

Fra : Peter Makholm

Dato : 07-05-07 07:21

"Max" <max_jens@post9.tele.dk.invalid> writes:

> Jeg ville holde mig langt væk, når man møder ordet "Free" på
> internettet, ja så bør alle alarmklokker ringe.

Ja, folk fra Free Software Foundation og FreeBSD bør man holde sig
langt væk fra.

//Makholm