Der er da heller ingen retfædighed til :)
Fra : Bo M Mogensen

Dato : 29-04-07 21:42

nu har jeg været på diæt i 4-5 dage og dirren af forventning hoppede jeg på
vægten FANME om jeg ikke har taget 2 kg på ? til trods for jeg for ca.. ½ kg
sukker mindre om dage hvordan er det muligt ?

Nå men bortset fra det så har jeg det faktisk fysisk bedre så ...ikke jeg
var i smerte før , men fornemmelsen af at være oppustet når jeg går i seng
er væk.

Mv.
Bo

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 29-04-07 22:34

> nu har jeg været på diæt i 4-5 dage og dirren af forventning hoppede jeg
> på vægten FANME om jeg ikke har taget 2 kg på ? til trods for jeg for ca..
> ½ kg sukker mindre om dage hvordan er det muligt ?

Fordi du mangler væske? Altså for meget salt i kroppen. Prøv at drikke lidt
mere vand hver dag - nogle er tilbøjelige til at drikke mindre, når det bare
er vand.

Mvh Maria

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-04-07 14:54

> Fordi du mangler væske? Altså for meget salt i kroppen. Prøv at drikke
> lidt mere vand hver dag - nogle er tilbøjelige til at drikke mindre, når
> det bare er vand.

ja det er nok rigtigt men der ryger da ihvertilfælled 3 l ned om dagen

Fra : Anette

Dato : 30-04-07 00:21

"Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com>
> [...]
> var i smerte før , men fornemmelsen af at være oppustet når jeg går i seng

Hvad har du helt nøjagtig spist og drukket?! Droppede du også frugtjuicen?
Meget ris?

Anette

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 30-04-07 14:57

"Anette" <asin@notthisway.no> skrev i en meddelelse
> "Bo M Mogensen" <usnet1@gmail.com>

> Hvad har du helt nøjagtig spist og drukket?! Droppede du også frugtjuicen?
> Meget ris?

Hmm lad mig se ...

2 portioner af ca. 150 gram med pasta og kød 3 skiver brød med salami og
noget confleaks med mælk

frugt juicen det ... kommer og går lidt efter om min kæreste har tid og lyst
til at lave det - hun bliver helt forvirret hvis jeg nærmer mig køkkenet :)
(det er Thailand)

Fra : Anette

Dato : 01-05-07 11:55

"Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> skrev i ...

> [...]
>
> frugt juicen det ... kommer og går lidt efter om min kæreste har tid og
> lyst til at lave det - hun bliver helt forvirret hvis jeg nærmer mig

Hvis du vil se resultater ( og det tror jeg nok ;-D), så skær det meste
pasta(bad food, bad!) og brød væk - og spis GRØNTSAGER og KØD. I princippet
så meget du kan få ned. Prøv det en uges tid, og se om det ikke sætter
noget igang. Ups, og cornflakes er fyldt med sukker...
Og lad endelig frugtjuicen være - en rigtig bid frugt af og til er bedre.

Anette

Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 01-05-07 21:59

> pasta(bad food, bad!) og brød væk - og spis GRØNTSAGER og KØD. I
> princippet så meget du kan få ned.

Når jeg kommer hjem køber jeg nogen kg hagget kød blander det med de her
frost poser med grøn sager i også for vi at se `?

Mv.
Bo M Mogensen

Fra : Anette

Dato : 04-05-07 21:02

> [...]
> Når jeg kommer hjem køber jeg nogen kg hagget kød blander det med de her
> frost poser med grøn sager i også for vi at se `?

Hmmmm... der er altså også ringe, at de ingen friske grøntsager har i
Thailand ;-P

Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 05-05-07 22:03

"Anette" <asin@notthisway.no> skrev i en meddelelse

> Hmmmm... der er altså også ringe, at de ingen friske grøntsager har i
> Thailand ;-P

Frosne grønsager er ofte mere friske end de "friske".

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-07 03:46

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsen_FJERN_@hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:463cf299$0$4155$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> "Anette" <asin@notthisway.no> skrev i en meddelelse

> Frosne grønsager er ofte mere friske end de "friske".

jamen det har jeg egentligt tænt at kaste mig over nu når jeg er kommet hjem
de her frost poser fra netto blandet med 1 æg og noget kød
ja jeg er ikke meget til grønsager men det meste glider ned med kettup :)

Fra : Bo M Mogensen

Dato : 09-05-07 03:45

"Anette" <asin@notthisway.no> skrev i en meddelelse
> "Bo M. Mogensen" <usnet1@gmail.com> >

> Hmmmm... der er altså også ringe, at de ingen friske grøntsager har i
> Thailand ;-P

Ohh mon ikke de har men jeg er nu ikke så meget til grøsnager og da slet
ikke salat - selvf kan jeg få det ned men delikat er det sgu ikke :)