Det skal jeg bare dele med jer!
Fra : Carsten Riis

Dato : 26-04-07 16:33

Jeg har lige været ud og købe nye skjorter (det er trods alt lidt forår).

Og da jeg fandt min sædvanelige størrelse frem dvs. xl og skulle til
at betale, så kiggede ekspedienten på mig og sagde: hvis de her
skjorter er til dig, så skal du ned i large.

Ja ja, den er god med dig, men gi' mig da en prøveskjorte.

Og sjældent har jeg haft så stor et smil på efter afprøvningen af skjorte.

Så nu har jeg to skjorter med størrelse Large! som jeg kan passe.

No more x'es

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Jakob Munck

Dato : 26-04-07 21:01

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>

> Og sjældent har jeg haft så stor et smil på efter afprøvningen af skjorte.
>

> Så nu har jeg to skjorter med størrelse Large! som jeg kan passe.

Tillykke med det. Håber alt går godt.

v.h
Jakob

Fra : TheMonster

Dato : 27-04-07 21:30

On Thu, 26 Apr 2007 17:33:05 +0200, Carsten Riis wrote:

> Så nu har jeg to skjorter med størrelse Large! som jeg kan passe.
> No more x'es

Tillykke. Jeg går ud fra at grunden til at du brugte XL var for ikke at
springe knapperne med vommen, og ikke fordi du ikke få overarmen ind i
ærmet