Modern Action RPG..
Fra : Jesper Clemmensen

Dato : 30-04-07 21:27

Hej Peter..

Kender du rollespillet "Extreme Vengeance"?

Det er nemlig en slags "Action Movie RPG" for fuld udblæsning..

Du kan evt. læse om det her:

http://www.rpg.net/reviews/archive/9/9705.phtml

Er det den slags rollespil, du er ved at lave?

Mvh Jesper

Fra : Peter Knutsen

Dato : 30-04-07 21:38

Jesper Clemmensen wrote:
> Hej Peter..

Hej

> Kender du rollespillet "Extreme Vengeance"?

Nej.

> Det er nemlig en slags "Action Movie RPG" for fuld udblæsning..

Det samme er Feng Shui. Der er også noget der hedder Hong Kong Action
Theatre (HKAT) som jeg ikke ved andet om end navnet, og så er jeg ret
sikker på at der findes et system der hedder "[something] Action Movie
RPG", hvilket er årsagen til at jeg ændrede titlen på mit projekt fra
Action Movie RPG til Modern Action RPG.

> Du kan evt. læse om det her:
>
> http://www.rpg.net/reviews/archive/9/9705.phtml

OK.