Gøgen er kommet
Fra : Ralle

Dato : 29-04-07 08:01

Så er den her allerede. Gøgen kukkede lystigt her til morgen.

Ralle

Fra : Ingrid&Hans

Dato : 29-04-07 10:34

Ja, men det er jo herligt
hvor i landet er det du har hørt den ???
hilsen
Ingrid Sørensen

Fra : Ralle

Dato : 29-04-07 11:32

Ingrid&Hans skrev:
> Ja, men det er jo herligt
> hvor i landet er det du har hørt den ???
> hilsen
> Ingrid Sørensen
>
> "Ralle" <dengamlehave@mail.dk> skrev i en meddelelse

I Lyngby nord for København

Fra : C.H

Dato : 05-05-07 19:27

> I Lyngby nord for København

Her på Nordlangeland har jeg for første gang hørt den i dag.
Skønt!

CH

Fra : Torben Wridt

Dato : 08-05-07 13:47

"Ralle" <dengamlehave@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Så er den her allerede. Gøgen kukkede lystigt her til morgen.
>
> Ralle

Hej!
Den blev hørt her på Broagerland(ved Sønderborg) for en uge siden....

Mvh!
Torben

Fra : Gert Krabsen

Dato : 08-05-07 21:26

Torben Wridt wrote:
> "Ralle" <dengamlehave@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hej!
> Den blev hørt her på Broagerland(ved Sønderborg) for en uge siden....

Do i Nordjylland. Bl.a. ved Kandestederne fredag.

mvh
Krabsen

Fra : Ingrid&Hans

Dato : 09-05-07 13:50

og jeg hørte den ved Årslev Engsø ved Århus i Lørdags ........
hilsen
Ingrid Sørensen