solbrille
Fra : SB

Dato : 18-04-07 19:34

Hvis man nu kun skal have en farve, hvilken skal man så vælge?
Fisker mest i å og sø, hvis det har nogen betydning

Søren

Fra : Ukendt

Dato : 18-04-07 20:29

On Wed, 18 Apr 2007 20:33:41 +0200, "SB" <sfbFJERN_DETTE@tele2adsl.dk>
wrote:

>Hvis man nu kun skal have en farve, hvilken skal man så vælge?
>Fisker mest i å og sø, hvis det har nogen betydning

Jeg går ud fra det er glassenes farve du mener

Jeg foretrækker helt klart blå solbrilleglas.
Synes de i en polariseret udgave fjerner reflekserne, uden at fjerne
alt lyset.

/Alex

Fra : J

Dato : 18-04-07 21:36

Jeg bruger brune polariserede briller. Jeg er rigtig glad for dem.
Jeg havde et brillestel og fik sat polarid i for kun 118 kr hos Thile optik.

Mvh. Jen