Børnepony? Hvilken er bedst at købe?
Fra : Juul

Dato : 09-04-07 05:56

Mine børn på hhv. 9, 7 og 2 skal have en hest her i løbet af sommeren, men
hvad er bedst at købe til dem?
Syntes tit at shetlændere er hidsige, så jeg har tænkt på en New Forest, den
er jo ikke særlig stor

Mvh. Charlotte

Fra : H. Andersen

Dato : 09-04-07 13:28

New forest fås i mange str. Det samme gør Welsh Moutain, som også er gode
børne ponyer. Dernæst er Dartmore også gode. Nemmest er nok at læse diverse
annoncer, og finde en hest der opfylder jeres krav.

Heidi

Fra : Kctm

Dato : 10-04-07 14:44

Jeg synes personligt ikke det kommer så meget an på racen, men mere an på
hesten temprament.

Kig eventuelt på heste-nettet, og udpeg nogen heste som passer på dig og din
familie, og tag ud og kig på dem.

Men held og lykke med at finde ponyen.

Fra : r.marquart@hotmail.c~

Dato : 18-05-07 09:27