Sprøgsmål til møntsæt 2004
Fra : Optimus Prime

Dato : 12-04-07 15:02

Findes dette i en proof udgave (som 2005 og 2006 gør det) - min bank
siger nej; men jeg er ret sikker på jeg har set det (2004 sættet) i et
møntkatalog (jeg har dog ikke kataloget mere)...

Og hvis det findes, er det så det første eller kom der også et proof-sæt
i 2003 eller tidligere?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-04-07 14:12

Optimus Prime skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Findes dette i en proof udgave (som 2005 og 2006 gør det) -
> min bank siger nej; men jeg er ret sikker på jeg har set det
> (2004 sættet) i et møntkatalog (jeg har dog ikke kataloget
> mere)...

Prøv evt at spærge Den Kongelige Mønt - de burde vide det:

http://www.kgl-moent.dk/DKM/DK/SetOfCoins.nsf/side/AArets_moentsaet_2005!OpenDocument

Der er en emailadresse til dem nederst på siden til "yderligere
oplysninger" - det kan man da godt kalde dette

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Optimus Prime

Dato : 16-04-07 07:31

Jan Vestergaard skrev:

> Prøv evt at spærge Den Kongelige Mønt - de burde vide det:

Sørgme jo:
http://www.nationalbanken.dk/C1256BE2005737D3/side/Kvartalsoversigt_2004_4_kvartal/$file/kap09.html

Og den korte version, jo den eksisterer skam