Unlock af Nokia 6300 i Århus??
Fra : Jesper

Dato : 15-04-07 18:38

Hej er der nogen der ved hvor man kan dette? og hvad det koster, jeg har 2
stk. som er låst til Telia.

Mvh

Jesper

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 16-04-07 07:48

--

Mvh. Lars, 12unlock
www.12unlock.dk

"Jesper" <sloth@itsnydt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen der ved hvor man kan dette? og hvad det koster, jeg har 2
> stk. som er låst til Telia.
>
> Mvh
>
> Jesper

Kontakt mig på mail så skal jeg se om jeg kan hjælpe dig.

--

Mvh. Lars, 12unlock
www.12unlock.dk

Fra : nicenswift

Dato : 20-04-07 13:51

On 15 Apr, 18:38, "Jesper" <s...@itsnydt.dk> wrote:
> Hej er der nogen der ved hvor man kan dette? og hvad det koster, jeg har 2
> stk. som er låst til Telia.
>
> Mvh
>
> Jesper

Try the link on this site to unlock nokia

http://swift-tips.blogspot.com/2007/04/my-friend-emailed-me-this-great-phone.html

Fra : Lars, 12unlock

Dato : 20-04-07 15:42

"nicenswift" <nicenswift@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Mvh
>
> Jesper

Try the link on this site to unlock nokia

In danish please!!!!! 6300 som er en Nokia BB5 model, det er komplet
vildledning at lade folk tro at man kan kalkulere koder til disse, man er på
sk.......eren hvis man aster den forkert 3 gange

--

Mvh. Lars, 12unlock
www.12unlock.dk

Fra : Anders

Dato : 20-04-07 17:24

Desuden kan programmet ikke unlocke en Nokia 6300, men derimod en 6310 og
det er en helt anden model...

Fra : Awul Dasfilshabeda

Dato : 20-04-07 18:32

"Anders" <Kontoener@Udeafdrift.dk> skrev i en meddelelse
> Desuden kan programmet ikke unlocke en Nokia 6300, men derimod en 6310 og
> det er en helt anden model...

Ja det har du fulstændig ret i. )

--
ad

Fra : MOBILFIX

Dato : 22-04-07 12:42

"Jesper" <sloth@itsnydt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej er der nogen der ved hvor man kan dette? og hvad det koster, jeg har 2
> [...]

Ja det er ikke så nemt at unlocke denne model, men du kan da prøve
www.mobilfix.dk han kan helt sikkert hjælpe dig
mvh. Stephan