Andet telekom.
jakjoe 1141
Benjamin... 1084
indstille ur på Beocom 6000
Fra : Brother Tuck

Dato : 10-04-07 07:26

Ja nu er det jo blevet sommertid og jeg skal sætte uret på min Beocom 6000.
Det er mig umuligt. Jeg kan simpelthen ikke få lov. Jeg trykker på den sorte
prik og derefter på 7-tallet (menu), men den skriver derefter kun et 7tal i
displayet. Kan det låses ?? Er den defekt ??

Fra : Johnny

Dato : 10-04-07 18:22

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> den sorte prik og derefter på 7-tallet (menu), men den skriver derefter
> kun et 7tal i displayet. Kan det låses ?? Er den defekt ??

Indstil tidspunkt og dato

Når du har tilmeldt og navngivet håndsættet, opfordres du via

displayet til at indstille tidspunkt og dato. Tidspunktet vises, når

telefonen ikke er i brug og når der ikke vises nye oplysninger i

displayet. Tidspunkt og dato vises også sammen med

oplysningerne Vis nummer og Genkald.

Indstil ur? vises

Tryk på OK for at få adgang til at indstille uret,

eller tryk på C, hvis du vil springe over dette trin

Drej på hjulet for at indstille år

Tryk på OK for at gemme og gå til indstilling af

måned

Indstil måned, dag, time og minut ved at dreje

på hjulet og trykke på OK

Indstil ur?

OK

Vælg år