Anbefaling: Investeringforering
Fra : Kim Jørgensen

Dato : 10-04-07 21:40

Hej, jeg har en pension i Jyske bank hvor pengene er sat i deres pulje
vækst, pulje 1 mener jeg.

Den giver et udemærket afkast, som kommer 1 gang om året.

Nu har jeg oprettet en ektra ratepension hvor jeg selv gerne vil have lidt
mere indflydelse, og her tænker jeg på at købe mig ind i nogle
investeringsforeninger, men helst så man kan følge den løbende udvikling
over året, så man kan skille sig af med dem, i tilfælde af de vender.

Nogle der har erfaringer med fornuftige foreninger ?

evt. gerne links til sider om emmet

Mvh

Kim

Fra : Kim

Dato : 11-04-07 10:07

On Tue, 10 Apr 2007 22:39:51 +0200, "Kim Jørgensen" <k7@get2net.invalid>
wrote:

>Nogle der har erfaringer med fornuftige foreninger ?

Det afhænger af, hvad du forstår ved "fornuftige".

www.morningstar.dk
www.euroinvestor.dk

--
Kim