Re: min hund er død
Fra : Bo M. Mogensen

Dato : 06-04-07 18:39

Det er bare noget sludder - hun lever i bedste velgående

ham eller hende der poster det - poster igenem :

http://news.aioe.org/

man kan forhøre sig om derres mening om sagen på :
usenet@aioe.org.

klager sendes til :
abuse@aioe.org.

husk at vedlæg messeg id som den står her :

( så kan news udbyderen finde indlæget + hvem der har skrevet det da
de har
log filer
over hvad for en ip adresse det kommer fra )

begrundelsen for klage kan være at vedkomene f.eks poster med min
e-mail
adresse
spreder falske rygter og udgiver sig for at være en anden ind vedkomne
er
også skulle den sag vist være ude af verden

Hvis jeg læser dem ret så er det ikke en betalings løsning så jeg tror
ikke
de brænder for at service bliver brugt til lige den slags
hvorfor jeg egentligt tror at der er en chanse for at man kan få
oplyst ip
adressen.

--
MvH Bo M Mogensen
Holly Marie Combs http://www.hollymariecombs.dk/ Great Multimedia !

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-04-07 19:41

"Bo M. Mogensen" skriver:

> ( så kan news udbyderen finde indlæget + hvem der har skrevet det da
> de har log filer over hvad for en ip adresse det kommer fra )

Skal vi så lige tage dine newsudbyder med også. Hvad FUT'er du til
dk.test for ?

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : P.L.

Dato : 06-04-07 19:58

On Fri, 06 Apr 2007 19:38:35 +0200, Bo M. Mogensen wrote:

> [...]
>
> ham eller hende der poster det - poster igenem :
>
> http://news.aioe.org/
>

> man kan forhøre sig om derres mening om sagen på :

....snip

Hvorfor i himlens navn skulle andre anmelde noget du føler dig krænket
over, hvis det ikke var dig der skrev det pågældende indlæg, så må du da
være den der er nærmes til at anmelde det.

BTW. det var endnu et OT indlæg fra dig, det har jo intet med jura at gøre,
du brokker dig ellers tit over at folk ikke følger de skrevne regler for
usenet.

FUT: dk.admin.netikette

--
Det var Jagtvej 69, nu mangler vi bare Christiania.