Svalen er kommet
Fra : Claus Johannsen

Dato : 12-04-07 20:30

I dag kl. 11,55 tog den første svale en runde over min gårdsplads.
Dejligt budskab på ,at det er sommeren der står på trapperne
Mvj.
C,J,

Fra : JB

Dato : 13-04-07 18:42

"Claus Johannsen" <landkaergaard@post.nordit.dk> skrev i en meddelelse
>I dag kl. 11,55 tog den første svale en runde over min gårdsplads.
> Dejligt budskab på ,at det er sommeren der står på trapperne
> Mvj.
> C,J,

Hvor i landet?

Hilsen
Jytte

Fra : Claus Johannsen

Dato : 13-04-07 22:45

Det var i nordjylland 9280 Storvorde
Mvh.
C.J.

Fra : JB

Dato : 14-04-07 07:25

> Det var i nordjylland 9280 Storvorde
> Mvh.
> C.J.

Om sommeren er der mange svaler her på Nordlangeland, men jeg har ikke set
dem endnu. Men jeg kigger efter dem hver dag.

Hilsen
Jytte