fiskeri istrien
Fra : Henrik Larsen

Dato : 08-04-07 10:25

hejsa er der nogen som har kenskab til fiske muligheder på istrien (purec )
da jeg skal på ferie der til sommer

mvh

henrik

Fra : Søren G. Nielsen

Dato : 08-04-07 16:34

"Henrik Larsen" <hbl66@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse
> hejsa er der nogen som har kenskab til fiske muligheder på istrien
> (purec ) da jeg skal på ferie der til sommer
>
> mvh
>
> henrik

Der er kystfiskeri efter multer, BIG-TIME! Fluegrej, rundstykker...

Min erfaring er dog fra byen Pula, men det er jo samme vand.

Knæk og bræk.

Fra : Tina & Allan Fosborg

Dato : 17-04-07 20:43

- Lyder spændende. Jeg og familien skal også til Porec.

Hilsen Allan

Fra : Henrik Larsen

Dato : 21-04-07 06:45

hejsa Allan hvad uge skal i afsted?

kunne jo være lidt sjovt at finde et godt fiske sted

mvh

Henrik

Fra : Tina & Allan Fosborg

Dato : 25-04-07 15:05

Hej Henrik

Så først din besked i dag.

Vi skal derned i uge 27 og 28. Vi glæder os. Har ikke været der før.

Hilsen Allan