Fiskeri i Tunesien?
Fra : Anders Lund \(8900\)

Dato : 06-04-07 09:12

Hej Gruppe!

Familien og jeg skal på ferie i Tunesien om en uges tid.....

Er her nogen der ved hvad der kan fiskes efter i dette farvand?
Jeg er fluefisker, og kunne måske forestille mig multer eller
hornfisk....hmmm!

Ville blive glad hvis nogen havde info...

Mvh
Anders Lund

Fra : Ukendt

Dato : 06-04-07 09:32

Tun måske?........

Sorry, kunne ikke lade være

/Alex

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-04-07 14:51

> Tun måske?........
>
> Sorry, kunne ikke lade være

Tja, dit forsøg på næstenfredagshumor er nu ikke helt ved siden af.
Middelhavet byder på mange tun, og at få sådan en svend på fluekæppen skulle
være en oplevelse af de helt store.

Derudover vil jeg tro, der i havnene kan fanges multer. De er godt nok
rasende svære at få i tale, men jeg havde stor success med en strippet flue
(jeg havde glemt det meste af mit grej) påmonteret lidt brød for et par år
siden i nordspanien. Konen forfordrede med brødstykker, og når stimen kom,
"fluefiskede" jeg med brødstykket på en lille 6" stang. Tre rimelige multer
på 20 minutter - så var det slut pga. lavvande. Sikke en fight, de kan gi'.
Her er et trofæfoto fra inden de røg på grillen:
http://www.fotolog.dk/archives/2004/06/index.html#000126

Hornfisk i Tunesien? Næppe.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 15:44

On Fri, 13 Apr 2007 15:50:44 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Tja, dit forsøg på næstenfredagshumor er nu ikke helt ved siden af.
>Middelhavet byder på mange tun, og at få sådan en svend på fluekæppen skulle
>være en oplevelse af de helt store.

Hehe, selv blind høne finder korn åbenbart

>Her er et trofæfoto fra inden de røg på grillen:
>http://www.fotolog.dk/archives/2004/06/index.html#000126

Fin billedserie, tak for kigget

/Alex