Peugeot gas problem
Fra : MF

Dato : 11-04-07 18:41

Hej jeg har et problem med min scooter.

Det er en Peugeot Squab EU45.

Den vil ikke tage gassen med det originale luftfilter på. Uden luftfilter
kører den fint nok. Men larmer &%¤&# meget. Jeg har renset og rengjort det
originale filter, og vil mene det er 100% ok da man nemt kan puste igennem
det med munden. Karburatoren er også blevet skilt ad og pustet igennem med
kompressor. Stadig uden held.

Den starter fint, og står fint i tomgang. Men kan knap nok slæbe sig selv,
når man giver gas.

Hiver den falsk luft et sted? Eller skal jeg kigge ind til membranen og se
om den er synderen? Eller er det karburatoren der er defekt? Hvad er jeres
erfaring med det problem?

Mvh. Martin

Fra : Hekto

Dato : 12-04-07 15:56

MF explained on 11-04-2007 :
> Hiver den falsk luft et sted? Eller skal jeg kigge ind til membranen og se om
> den er synderen? Eller er det karburatoren der er defekt? Hvad er jeres
> erfaring med det problem?

HVis den er dyset til et andet luftfilter bliver
blandingen for fed med det originale.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : MF

Dato : 12-04-07 19:16

Hej Hekto

Tjah der sad et skum powerfilter på da jeg købte den, men det var revnet og
larmede helt vildt. Der var også tun karburator + stor cylinder på. Men
lovlig karburator og cylinder fulgte med, og det har jeg alt monteret. Så
karburatoren er altså den originale med original dyse i (går jeg ud fra men
er ikke sikker). Skiven er taget og udstødningen er ikke original, men denne
her:
http://www.protunahandels.de/product.asp?c=81501912&n=19082034&pn=19082042

Hvilken str dyse skal jeg have i ?

/Martin

Fra : Hekto

Dato : 13-04-07 11:55

MF formulated on torsdag :
> [...]
> er ikke sikker). Skiven er taget og udstødningen er ikke original, men denne

Næææh ... mener den originale er ca. 72 eller 74;
men kan ike huske det.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 20-05-07 12:22

On Fri, 13 Apr 2007 12:55:04 +0200, Hekto <urxgb@urxgb.qxROT13> wrote:

>Næææh ... mener den originale er ca. 72 eller 74;
>men kan ike huske det.

Så er det godt jeg kan huske det

72 er standard.

Martin Lind Johansen