Begynder hjælp...
Fra : Magnus

Dato : 13-04-07 19:42

Jeg er meget i tvivl om nogle ting vedrørende Flash.

Vil gerne lave Flash til min hjemmeside hvor flere billeder fader over i
hinanen.

Billederne laver jeg i Photoshop men hvad program laver man disse Flash
animationer?

Er det et program manlaver det i eller er det som med billeder der findes et
utal af programmer til at skabe flash animationer?

/Magnus

Fra : Radioamatør

Dato : 13-04-07 20:01

"Magnus" <arnason_fjern@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det et program manlaver det i eller er det som med billeder der findes
> et utal af programmer til at skabe flash animationer?

Jeg har før brugt SwisHMax, den kan lave det du efterlyser

http://www.swishzone.com/index.php

i dag bruger jeg Macromedia Flash MX, den kan det hele.

Fra : Magnus

Dato : 13-04-07 20:17

> Jeg har før brugt SwisHMax, den kan lave det du efterlyser
>
> http://www.swishzone.com/index.php
>
> i dag bruger jeg Macromedia Flash MX, den kan det hele.

Hvad findes der ellers til at arbejde med Flash, findes der eventuelt noget
ordentligt indenfor Adobe familien da jeg har både Photoshop og Illustrator
og er godt kendt i disse?

/Magnus

Fra : Radioamatør

Dato : 13-04-07 22:39

> Hvad findes der ellers til at arbejde med Flash, findes der eventuelt
> noget ordentligt indenfor Adobe familien da jeg har både Photoshop og
> Illustrator og er godt kendt i disse?
>
> /Magnus

Jo denne.

Adobe Flash CS3 Professional