? Opgradering af Summa
Fra : NG

Dato : 11-04-07 19:00

Har lige hente version 3 - ser lovende ud men inden jeg kommer ind efter
opgradering (gøres ved at klikke 2 gange på Registrer) - får jeg beskeden at
mine data ikke er korrekte nok -

Får I andre samme info (efter I har opgraderet) - eller skal jeg lede efter
mine oprindelige log ind data og taste dem igen - ?

Per Krabbe, Vestergade 81A, 5300 Kerteminde,
www.scanboat.com - Masser af brugte både samlet ét sted
www.maxi77.com - hvis du hellere vil leje end eje

Fra : Allan Soerensen

Dato : 11-04-07 19:47

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:461d2229$0$14020$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> [...]
>
> Får I andre samme info (efter I har opgraderet) - eller skal jeg lede
> efter mine oprindelige log ind data og taste dem igen - ?

Du skal købe en opgradering fra version 2 til version 3. Priserne finder du
her http://www.stoneware.dk/betaling/reg_ss.htm under punkt 2.
Dette er ikke noget de skilter særlig meget med. Jeg hoppede også lige i med
begge ben, fordi man downloader version 3 nøjagtig samme sted, som jeg er
vant til at hente de gratis opdateringer til version 2.

Fra : NG

Dato : 11-04-07 20:33

"Allan Soerensen" <microoo.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> med begge ben, fordi man downloader version 3 nøjagtig samme sted, som jeg
> er vant til at hente de gratis opdateringer til version 2.
Enten er det skrevet meget dårligt eller også vælger jeg at overse noget -
lad os få en af supporterne på banen - tak.

Jeg har entreprise vers 2.9.3 og har valgt at "opgradere til den version der
ligger til download - hvis jeg nu har dummet mit og opgraderet til noget der
koster penge og jeg ikke har brug for - hvordan kommer jeg så tilbage - ?
Downloader 2.9.3 og så installere den oveni version 3

Lad mig høre

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-07 22:01

> [...]
> noget der koster penge og jeg ikke har brug for - hvordan kommer jeg så
> tilbage - ? Downloader 2.9.3 og så installere den oveni version 3

Hej

Fra 3 til 2.9.3 - Ja
Fra 3 til før 2.9 - Nej

Så svaret til dig er Ja

HUSK BACKUP INDEN.

PS: Jeg har lige opgraderet til 3.

--
mvh Karsten Madsen / Als IT
SummaSummarum 3 opgradering www.alsit.dk

Fra : Allan Soerensen

Dato : 11-04-07 23:36

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:461d37de$0$14015$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> "Allan Soerensen" <microoo.com> skrev i en meddelelse

> Enten er det skrevet meget dårligt eller også vælger jeg at overse noget -
> lad os få en af supporterne på banen - tak.

Der er ikke så meget at være i tvivl om når man ser prislisten, desuden er
det ret almindeligt at der skal betales for opgraderinger til nye "hele
versioner", hvorimod mellemliggende versioner er gratis. Sådan var det også
da Summarum gik fra version 1.xx til 2.00 (og sådan fungere flere andre
softwarepakker jeg bruger også).

> Jeg har entreprise vers 2.9.3 og har valgt at "opgradere til den version
> der ligger til download - hvis jeg nu har dummet mit og opgraderet til
> noget der koster penge og jeg ikke har brug for

Overvej om det ikke alligevel er en god ide at ofre de 980 Kr. på en
opgradering til version 3 (det er faktisk billigt). Du kan være ret sikker
på at der ikke kommer flere opdateringer til version 2.

>- hvordan kommer jeg så tilbage - ? Downloader 2.9.3 og så installere den
>oveni version 3

Med risiko for at lyde bagklog, så bør du altid foretage en backup før du
installere nye versioner.