hvad for uddannelse har en person, der kal~
Fra : Michael Zedeler

Dato : 03-04-07 22:23

Jeg er løbet på en person, der har skrevet "MD" på sit visitkort. Han er
vist nok en slags sælger eller des lige, men hvad dækker MD over?

Mvh. Michael.

Fra : Helge

Dato : 04-04-07 10:33

"Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er løbet på en person, der har skrevet "MD" på sit visitkort. Han er
> vist nok en slags sælger eller des lige, men hvad dækker MD over?

Hej, på http://en.wikipedia.org/wiki/MD er der 20 forslag, men mon ikke det
er den første: Managing Director...

Hilsen Helge

Fra : Michael Zedeler

Dato : 05-04-07 09:25

Helge skrev:
> "Michael Zedeler" <michael@zedeler.dk> skrev i en meddelelse
>
> Hej, på http://en.wikipedia.org/wiki/MD er der 20 forslag, men mon ikke det
> er den første: Managing Director...

Hmmm. Det kan godt være - har har da været adm. dir. sidst jeg snakkede
med ham, så mon ikke.

Han er i hvert fald ikke uddannet som raid-drev eller et centralasiatisk
land...

Mvh. Michael.

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 04-04-07 10:54

Michael Zedeler <michael@zedeler.dk> posting:

Læge, måske. http://en.wikipedia.org/wiki/Doctor_of_Medicine

--
What is life, except excuse for death,

Fly Opera - http://opera.softwolves.dk

Fra : Michael Zedeler

Dato : 05-04-07 09:26

Christian Bohr-Halling skrev:
> Michael Zedeler <michael@zedeler.dk> posting:

> Læge, måske. http://en.wikipedia.org/wiki/Doctor_of_Medicine

Det ved jeg så at han helt sikkert ikke her. Det er nok nemmest at jeg
spørger ham ved førstkomne lejlighed.

Mvh. Michael.