Paris - kørestolstilgængelige hoteller ol
Fra : Lotte

Dato : 02-04-07 13:41

Mon en af jer kender til en kørestolstilgængelig overnatningsmulighed i
Paris - hotel eller vandrehjem.

Fra : Karsten Jensen

Dato : 09-04-07 21:18

On Mon, 02 Apr 2007 14:41:03 +0200, Lotte <post@lotte-m.dk> wrote:

>Mon en af jer kender til en kørestolstilgængelig overnatningsmulighed i
>Paris - hotel eller vandrehjem.

Jeg har desværre ikke info længere - men jeg véd der er et vandrehjem
i centrum af Paris som er kørestolsegnet - har ikke været der.

Ellers prøv www.besttravel.dk i Aalborg - de er ret søde til at hjælpe
- de har lige undersøgt det halve af Amsterdam og Berlin for mig *SS*

Fra : Lotte-M

Dato : 09-04-07 23:53

Karsten Jensen skrev:

> Ellers prøv www.besttravel.dk i Aalborg - de er ret søde til at hjælpe
> - de har lige undersøgt det halve af Amsterdam og Berlin for mig *SS*

Det vil jeg da prøve

Mange hilsner
Lotte