GIS info - NJA
Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 23-03-07 12:37

Hejsa

Ifbm. de amtslige og kommunale omlægninger mm., så virker mine links til
forskellige GIS websider ikke længere. Er der nogle af jer der har
'genfundet' dem igen? Specielt er det Nordjylland jeg savner detaljerede
luftfotos fra.

Mvh,

Jan

Fra : Ukendt

Dato : 23-03-07 15:47

Kan du ikke bruge http://earth.google.com?

/Alex

Fra : Kim

Dato : 23-03-07 20:37

Du kan også prøve denne side.
http://www.iform.dk/bohp/jsp/polopoly.jsp?d=1756&a=10447

Klik på "optegn og mål en løberute" ( du behøver ikke at løbe den
Zoom ind flere gange, så kommer der luftfoto til sidst.
Husk af flytte det du vil zoome ind på til centrum.

Mvh. Kim Hansen.

Fra : Thomas

Dato : 23-03-07 22:10

Søg på "miljøportal" -> arealinformationer.