Kan ikke oprette en dcu-fil
Fra : Ukendt

Dato : 04-04-07 16:13

Hej.

Jeg har et igangværende projekt, som jeg har problemer med at åbne og
kompilere efter at jeg har haft min computer formateret.

Jeg mener, at jeg har installeret begge ekstra komponentpakker, som jeg har
hentet, men alligevel skriver Delphi under kompoileringen, at der er en
fatal fejl, da den ikke kan oprette en dcu-fil.

Hvad tyder de tpå?

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 04-04-07 17:02

> fatal fejl, da den ikke kan oprette en dcu-fil.

At din harddisk er skrivebeskyttet? Lyder mærkeligt.

Fra : nic@aub.dk

Dato : 10-04-07 12:41

On 4 Apr., 18:02, "Uffe Kousgaard" <o...@no.no> wrote:

> At din harddisk er skrivebeskyttet? Lyder mærkeligt.

Det lyder måske lidt fjollet, men hvis .dcu filen er kopieret over fra
en backup på en brændt CD kan den meget vel ha fået sin
skrivebeskyttelse med over