Skærme
Fijala 3554
hjælp til all-round skærm
Fra : Jakob

Dato : 01-04-07 21:30

Hej!
I forbindelse med køb af nye pc skal jeg også ha mig en skærm. Jeg har
brug for lidt gode råd, da jeg bl.a. er i tvivl om hvilket panel der
egner sig bedst til all-round brug? Skærmen skal nemlig både være god
til at vise film, spillebrug (WoW, Battlefield etc.) og alm. studiebrug.

Jeg har set lidt på Dell 2007WFP, da den er blevet nævnt flere steder
som et godt bud i den klasse. Men dels er den dyrere nu end den har
været, og dels er det jo rart med nogle alternativer.

Er 2007WFP fjong eller hvad kan ellers anbefales? Skal være min. 20.1"
wide screen og maxpris omkring 5000,-

--
Jakob

Fra : Jeppe Seidelin Dam

Dato : 02-04-07 19:17

Jakob wrote:
> Er 2007WFP fjong eller hvad kan ellers anbefales? Skal være min. 20.1"
> wide screen og maxpris omkring 5000,-

Hvad med en Dell 2407WFP? Jeg har lige købt en via ebay af Supradictus. Han
sælger via ebay.de og ebay.nl. Det er billigst via ebay.nl. Det tog 1 uge at
få leveret inklusiv overførsel af penge til Holland.

Jeg gav ca. 5350 kr for en 2407WFP inklusiv en AS501 Soundbar. Udover at
være billigere end via Dell får man garanti for 0 pixelfejl (plus Dells
almindelige 3 års garanti). Han sælger også 20" modellen på ebay.

mvh
Jeppe Seidelin Dam