Skærme
Fijala 3554
Er skærmen i stykker?
Fra : Steen

Dato : 01-04-07 16:28

Min 8 år gamle CRT skærm (Samsung SyncMaster 700p Plus) er begyndt at give
nogle meget svage små blink i farvenuancen ca. hvert 10.sekund. Er det
billedrøret der efterhånden er ved at være slidt op?

Tanken om at skulle ud og købe en TFT skærm skræmmer mig. Jeg synes
simpelthen ikke de er gode nok. Så hvad dælen skal man købe, hvis Samsung'en
er ved at stå af?

MVH Steen

Fra : Rune Zedeler

Dato : 01-04-07 19:34

Steen wrote:

> Tanken om at skulle ud og købe en TFT skærm skræmmer mig. Jeg synes
> simpelthen ikke de er gode nok. Så hvad dælen skal man købe, hvis Samsung'en
> er ved at stå af?

Køb en brugt CRT.
De kan fås for få hundrede kroner.

-Rune

Fra : Peter T.

Dato : 10-04-07 10:11

Rune Zedeler udviste en rettidig omhu og skrev:

> Køb en brugt CRT.
> De kan fås for få hundrede kroner.

Af og til kan man finde gratis guld på

<http://www.storskrald.dk/soegning_vis.php?overID=3&underID=34>

--
Australien er et kæmpe mediestunt!!
Det kontinent er en løgn ligesom månelandingerne!!!

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-07 19:46

Steen wrote:
> [...]
>
> Tanken om at skulle ud og købe en TFT skærm skræmmer mig. Jeg synes
> simpelthen ikke de er gode nok. Så hvad dælen skal man købe, hvis Samsung'en

Drøn over i en af markedsgrupperne, der bliver virkeligt gode CRT'ere i
stor størrelse solgt for få hundrede kroner.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 10-06-07 09:22

http://www.shg.dk/ de har CRT skærme
mvh Ebbe

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 10-06-07 09:26

Steen wrote:

> Tanken om at skulle ud og købe en TFT skærm skræmmer mig. Jeg synes
> simpelthen ikke de er gode nok. Så hvad dælen skal man købe, hvis Samsung'en
> er ved at stå af?

http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=194386

Jeg har haft min i et år og det er en fed-fed skærm. Bedre billede (i
spil) end nogen fladskærm og perfekt billede i alt fra 800x600 til
1600x1200.

Jesper Poulsen