J2ME, airtime valg
Fra : Kasper Johansen

Dato : 01-04-07 18:30

Hej gruppe.

Jeg har lavet en applikation, som der forsøger at oprette forbindelse
til nettet på et tidspunkt via GPRS.

Når spørgsmålet, om det er ok at bruge airtime, popper op i min
emulator, så er det umuligt at foretage et valg og derfor umuligt at
komme videre i forløbet - applikationen crasher??

Lige meget hvor jeg placerer koden til at oprette forbindelse, så kommer
jeg ikke videre? ...med mindre jeg forsøger at forbinde ved programmets
opstart, hvor jeg så godt kan svare på spørgsmålet.

Kan nogle herinde give et eksempel på korrekt oprettelse af forbindelse,
så man har mulighed for at foretage et valg?

-- Med venlig hilsen
Kasper Johansen

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 02-04-07 19:44

Kasper Johansen wrote:
> [...]
>

> Kan nogle herinde give et eksempel på korrekt oprettelse af forbindelse,
> så man har mulighed for at foretage et valg?

Hej Kasper.

Det lyder som om du prøver at oprette forbindelsen i samme tråd som
applikationen kører. Prøv at lave din forbindelse i en ny tråd. Det
burde hjælpe.